Skallen sprängs!!

Aj aj aj mina bihålor gör såå fruktansvärt ont. Skallen sprängs nog snart.
Får 9 gånger av 10 ont i bihålorna/bihåleinflammation vid en förkylning. De är trånga på mig så trots att jag missbrukar nässpray och snyter mig som en galning så blir det inte bättre. Alvedonen och jag är best friends. Nu är de visst väldigt snåla emot att ge penicillin emot denna äckliga åkomma också så det är nog bara att härda ut. Ska nog dock ringa dr i morgon o fråga vad jag ska ta för avsvällande. Det jag vet att jag brukar få är inte det som det tipsas om när man googlar.

Ikväll börjar äntligen Greys Anatomy igen. Finns dock inte en chans att jag orkar se det. Jimmy är snäll och spelar in trots att han måste titta på samma kanal som vi spelar in ifrån. Jag klagar inte :-)
Måste försöka sova nu. Är så trött så ögonen står i kors. Hoppas hoppas John Blund har tid för mig i natt. Lär ju sitta på nåt vis och sova för lägger jag mig ner dör jag lite lätt av smärtan.

I morgon ska jag må bra. Punkt!

Avslutar med en suddig bild på Adrians försök att komma igenom grinden. Han är liksom inte dum. Huvudet kommer inte under som tur är och han kan tack och lov inte fastna heller.


Skitunge!! ♥


Kommentarer
Postat av: Dennis

Finurlig liten kille... Haha

2013-02-13 @ 22:22:31
Postat av: chinette

fin blogg :)
kolla in min blogg och tävla om att bli veckans blogg.
Intresserad utav blogglovin byte?

2013-02-13 @ 23:15:33
URL: http://chinettesviktresa.blogg.se
Postat av: Carola

Bus unge! ❤
Näää hoppas det blir bättre i bihålorna vännen! Krya på
Dig & Bella!
KRAM

2013-02-14 @ 06:18:40
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0