Då var det min tur!

Huvudet sprängs och halsen känns som ett stort svidande hål. Känner mig täppt i hela huvudet och näsan men snoret har inte runnit till än. Mest bara täppt. Det kommer nog.
Bella är också snorig till tusen men hon kan i alla fall snyta sig till skillnad från Adrian. Jag hoppas att hon inte blir sämre igen. Hon verkar ju dra på sig allt.

Nu kan det väl få vara nog? Herregud vad jag längtar efter vår och mindre baciller.
Hörde av han smittdkyddsläkaren i Västmanland på nyheterna för ett tag sen att kulmen sv vinterkräksjukan kommer i slutet av februari. Gissa vilka som står först på kö då!? Säkerligen familjen Forslund/Dahlstedt.

Kommentarer
Postat av: Carola

Fy!! Krya på er!! KRAM

Svar: Tack babe!
Camilla Dahlstedt

2013-02-10 @ 10:28:37
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0