Svårt att blogga

Igår sa min iphone upp sig så jag fick lov att skaffa en ny lur. Det gick inte att höra folk som ringde.
Det blev en Samsung galaxy s3 som jag hittills är nöjd med men det är svårt att vänja om sig från iphone, helt klart. Det sämsta ät helt klart att det inte finns någon blogg-app. Men det är ju inte telefonens fel utan blogg.se som inga fixar fram en app till Android telefoner.

Något som är ännu sämre är att idag har vår dator kraschat och ännu sämre än det är att på den ligger alla bilder från Adrians första år utan att vi gjort back up. Fast vi pratat om det minst 1000 gånger. Jag ber till gudar och högre makter att hårddisken går att rädda. Datorn skiter jag i.

Av denna anledning kanske det blir inläggsfattigt ett tag. Det går att gå in på blogg.se på telefonen men det är drygt. Kan bara skriva snabbinlägg.

Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men vad tråkigt! Alltihop.
Inte minst att du övergett iPhone! :p

2012-09-02 @ 10:50:55
URL: http://Empolie.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0