Men varför just idag?

Igår kväll kände jag mig onaturligt trött och skallen värkte på ett annorlunda sätt. Somnade 21:30 och vaknade till runt 23. Då trodde jag stunden var kommen och jag mådde så dåligt. Trodde både bihålor, huvud och ögon skulle sprängas och näsan var igenkorkad. Mysigt värre.

Efter 2 alvedon och lite nässpray lyckades jag somna och mår nu lite bättre. Ljuger dock om jag säger att jag är i kalasstämning men jag får bita ihop. Adrians 1-års kalas ju :)

Så nu ska jag göra tårtor, skura golv och ta en dusch. Lätt med en son som inte gärna viker en tum från min sida. Undrar om det är möjligt att bli mer mammig? Jag tror ärligt att om han kunde skulle han krypa in i min kropp :)
Skura golv o duscha måste bli när han sover. Omöjliga projekt med en liten terrorist till 1-åring i huset.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig!

2012-09-15 @ 12:44:16
URL: http://empolie.blogg.se
Postat av: Carola

Tack för idag, nu har vi precis kommit hem, vart kvällsmat på pizza hut. ;P
Kram babe!

2012-09-15 @ 18:02:26
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0