Har jag förstört allt nu?

Jag har sällan varit så slut i kropp och knopp som jag var igår när jag kom hem från jobbet. Satt som apatisk i soffan och bara väntade på att Adrian skulle somna vid 19 för att få göra detsamma. Sen lade jag mig kl 19:30 och jag tror nog att jag/vi sov 19:40. Sov till 6 imorse och hade önskat att få sova i några timmar till.
 
Att jobba går inge vidare. Det jag gör på jobbet nu - kör truck och hämtar och packar burar som ska ut till butikerna slutade jag att göra i vecka 12 med Adrian pga foglossning. Sen blev jag omplacerad. Nu börjar jag alltså att göra det i 18.e veckan. Har ju inte känt av mina fogar så mycket alls men det kanske också berott på att jag gått hemma och inte alls ansträngt mig på samma sätt.
Kände ganska direkt jag satte igång igår att detta gör ont men pinade mig igenom dagen. Samma sak idag och ett tag var jag gråtfärdig för det gjorde så jävla ont. När det sen tog slut på ordrar på mitt område som ändå är lite lättare än de andra och jag blev inkastad på ett annat område och fick en drickaorder med 350 kg i varje bur så vart det för mycket. Jag fick syn på Anna och började grina. Haha.. hormoner, hormoner.. :/ Hon tröstade lite, sen avbröt jag ordern och väntade på att få gå hem istället. Var ju visserligen nära slutet men ändå. Får ringa min chef och höra hur jag ska göra sen. Jag kan ju definitivt inte köra det tunga i alla fall och eftersom jag även går på ackord så kan han ju glömma att det ligger inom godkända värden så att säga.. Känns så tråkigt. Vill inte komma tillbaka och klaga det första jag gör. Kan ju inte heller direkt kräva att bli omplacerad för 2 dagar varannan vecka. Det kryllar dessutom av gravida på ICA just nu.
 
Nu kan jag inte ens bära Adrian utan att det bokstavligt talat känns som att få en kniv inkörd ovanför ena skinkan (bara ena, jättekonstigt) Benet viker sig och jag skriker rätt ut för det gör så jävla ont. Ilar upp i hela ryggen och ner i hela benet. Har jag förstört allt nu?
 
Nu har jag gnällt lite. Tur det är 13 dagar tills det är dags igen..

Kommentarer
Postat av: Carola

Tvi va hemskt! Lider med dig bamsing & hoppas du får göra nåt annat när du är där.. Kraaaam

2012-10-02 @ 18:47:22
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Josefin

Tänk på bebisen och dig själv... låter jättejobbigt :( hoppas det går att ordna!

2012-10-02 @ 19:57:06
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0