Katt-Nova får bo kvar.

 

Vi fick ett mail igår av en tjej som var intresserad av att ta Nova, den andra katten. Både jag och Jimmy fick nog lite separationsångest och bestämde oss för att försöka behålla henne. Det är ju inte hon som verkar ha mått mest dåligt av att behöva vara inne. Det är inte henne grannarna har klagat på. Dessutom fick hon komma ut en stund igår och så länge vi var ute höll hon sig i kring oss på vår tomt. Så att så får det bli i sommar. Vill vi vara ute och ha öppet får hon gå ut. Annars kan hon gott hålla sig inne.

En till anledning är att Linus vart totalt hjärtekrossad när han fick reda på att Elliot flyttat. Då var inte han ens favoritkatten. Linus och Nova är som bästa kompisar. Han skulle hata oss för alltid om hon fick flytta.

Idag har hon nog katten dessutom känt på sig vad vi tänkt för hon har följt efter mig som en svans vart jag än gått. Spinner så det bara dånar. Lilla gumman.

Mysiga sovkompisar!

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Uch, jag är så känslig så jag nästan började gråta nu.. tycker ni gör rätt som försöker behålla henne. Går det så går det :)

2012-05-15 @ 12:46:58
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Härligt att det känns så bra med lilla kissen! Mysiga bilder! Saknar dig min bästa! <3

2012-05-15 @ 20:06:25
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0