Extrem smärta.

Idag på eftermiddagen damp någon otrevlig ner hos mig som jag varit utan i snart 1,5 år. Jag talar om Tant Röd. Med detta också en helt fruktansvärt vidrig magsmärta. Jag tror det blir värre och värre för varje unge jag föder (låter som jag har hur många som helst) Helt ärligt, det känns som att jag har värkar och att det börjar bli dags att åka in till förlossningen för jag inte klarar smärtan hemma längre. Hela magen krampar och det strålar ner i benen. Ytterst otrevligt. Som tur är så brukar smärtan inte vara så länge. Det är värst första halvan av första dagen ungefär. Sen märker jag knappt av det resterande tiden. Tur är väl det för annars hade jag fått lov att ansöka om knark en gång i månaden.   

Imorgon bitti kommer Linus hem över dagen. De har studiedag i skolan och när jag ändå är hemma så känns det ju helt onödigt att Dennis ska behöva ta ledigt. Ska bli skönt att ha honom hemma här ett tag. Saknar mina stora barn när de inte är här :/

Usch så varmt vi har inne. Adrian ligger halvnaken på soffan bredvid mig och sover. Jimmy hade dragit upp persiennerna i sovrummet imorse och solen ligger på där hela eftermiddagen och kvällen så det är skitvarmt därinne nu. Han vaknar hela tiden och är helt sjöblöt stackarn fast han inte har nåt på sig mer än en body utan ärmar och ben och snuttefilten i famnen. Än så länge är det hyffsat svalt på nätterna så det blir bättre när man öppnar fönstret som tur är. Så länge det blir bättre av öppet fönster så flyttar jag inte ner i källaren. Är inte riktigt mogen att sova ibland spindlarna.  Inte för att vi sett några i gillestugan men de finns i tvättstugan. Usch. Ryyser. Dessutom måste vi ju bära ner madrass och grejs i så fall. 
Vi har en AC också så den ska Jimmy få plocka fram imorgon så den kan jobba innan vi lägger oss på kvällarna om värmen fortsätter. Den låter fruktansvärt illa så det går tyvärr inte att ha den på när man sover. Förutom att det är varmt inne njuter jag fortfarande av sommaren.



Kommentarer
Postat av: Carola

Jag har sjuka blödningar efter mina graviditeter, sen att mina

Pms besvär är värre ska vi inte tala om! ;)

Vi har med svinvarmt inne, iaf uppe. Köpte en AC i början på veckan, men som sagt, synd den låter så illa...

Kram babe!

2012-05-24 @ 22:26:14
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja mångatänder har han också, de växer så det knakar! 6 ute och 3 på väg just nu. Imorgon när vi vaknar är det väl 3 till :p Men tänder gör detsamma om man inte lär sig använda dom.



Stackarn som svettas :( Sixten har svettats sen dag 1, har inte kunnat sova i långärmad/byxad pyjamas och sällan har han byxor inne.

2012-05-24 @ 22:28:07
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0