En utedag.

Större delen av dagen har spenderats i trädgården Vi köpte ju Adrian ett extremt fult soltält igår som pryder trädgården på dagarna. Nu är det lättare att vara ute med honom också. Inte för att han sitter kvar där men vi kan sitta och busa däri tillsammans så är han nöjd en stund.


En glad kille

Linus har ju också varit här över dagen. Han har roat sig med att springa i vattenspridaren tillsammans med sina kompisar. Han och grannbarnen har verkligen funnit varandra nu. Jättekul och skönt att slippa oroa sig över att han inte har några kompisar här.




Såklart hade jag fel objektiv på kameran så jag fick inga bra närbilder. Så blir det när latheten tar över :)

Imorgon ska jag på klassåterträff. Gamla klassen från mellan och högstadiet. Tror faktiskt till och med att vår gamla lärare kommer. Som vanligt när jag ska på sånt här så känner jag bara att Nej, jag har ingen lust. Men så vet jag att det förmodligen blir jättekul när jag väl är där. Tror det där fenomenet är något jag ärvt från min far?! :) 
Tur att jag har Linnea med mig. Blir nyktert för min del i alla fall. Har ingen lust att ta bussen ut till skultuna sen. Festen är på Odensvi. Bussarna går så himla tokigt. En 23:15 och nästa 01:15. Blir väldigt jobbigt om jag råkar missa den vid 23 och vill hem.
Största problemet är: Vad ska jag ha på mig? Jag har verkligen ingenting. Och då är det inte som det är för många tjejer när de säger att de inte har något att ha på sig så har de hela garderoben full men bara det att inget faller i smaken. Jag har verkligen ingenting så jag får väl trolla med knäna.

Nu ska jag krypa ner bredvid världens bästa Fis.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Så mysiga sommarbilder... Haha, jag är precis likadan! Tackar gärna ja till saker och ser fram emot det, men när det väl är dags så.."Nääää.."

2012-05-28 @ 07:48:30
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0