En dag i solen.

Idag har det varit störtskönt väder. Inte för varmt och inte för kallt. Helt perfekt i mina ögon mätt.

Vi har varit ute precis hela dagen. Eller ja, ungarna har. Jag har setat inne med Adrian ibland. Jimmy har öran att jobba kväll.. Igen. Men vi har varit ute mycket jag och Adrian också. Inte så lätt att vara ute med honom. Sätter jag honom på en filt spanar han in närmsta maskros och sen ska han bara dit och äta den. De är ju så gula och fina. ;) Vi måste även införskaffa ett parasoll av något slag då det är rättså ont om skugga på tomten. Vill ju inte ha honom i solen några längre stunder.
Solen är väldigt stark. Linus har gått med långärmat hela dagen av någon anledning och har nu en ordentlig bondbränna i nacken. Han har nog ärligt talat varit inne i max 10 minuter sammanlagt idag mellan 10 och 19. Han och grannbarnen har verkligen funnit varandra. Lekt hela dagen. Riktigt lugnt för ovanlighetens skull dessutom.

Nu ska jag sova. Man blir trött av att vara ute. Förresten kan jag skryta om att Adrian sov hela natten utan mat inatt. Plötsligt händer det!

Linus bränna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0