Bakvänd utedag.

Hela den här dagen har jag tänkt mig att det är söndag. Känns verkligen inte som tisdag. Det blir helt bakvänt med lediga dagar såhär mitt i veckan men det är rätt skönt. Då är det inte lika långt till helg.

Idag har det varit strålande sol och riktigt skönt ute. Vi har varit ute hela dagen i trädgården. Tog även en promenad allihopa med mamma/mormor och köpte glass och sen kollade vi in Kvarnbackaparken som är en jättefin park som vi har här i närheten. Även kallad Rhododendroparken, då det växer såna buskar längs å-kanten där. Blir nog sjukt fint där om några veckor när blommorna slår ut. Då ska jag ta kort.

Imorgon ska det bli ännu varmare ute. Gött! Kom just i skrivandets stund på att vi ska på undervattensfotografering imorgon med Adrian. Drygt. Har jag egentligen ingen lust med men jag vill ha bilderna. Kan vara lite kul. Adrian har de sista sim-omgångarna inte varit helt nöjd i vattnet på slutet och efteråt kör han skrikfest i omklädningsrummet. Trött som få.

Nu ska jag jaga på barnen att göra sig iordning för kväll/natt. Det är ju skola imorgon igen.

Linus har fått färg i ansiktet idag och ett gäng nya fräknar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0