Söndagsångest.

Nu är helgen slut och det känns knappt som att den hann börja. Vem uppfann 5-dagars arbetsvecka och bara 2 dagar helg? Borde vara tvärtom ju. Fast full betalning såklart.
Jag har lite söndagsångest. Bella är hemma hos pappa nu och Linus åker imorgon. Usch och fy fan. Jag hatar detta, att vara deltidsmamma åt mina barn och jag hatar att Jimmy jobbar kväll. Men bara gilla läget.

Ikväll tänker jag checka ut tidigt igen. Fast tittar jag på klockan är det ju inte så tidigt eftersom vi ställt om klockan. Så God natt.


Kommentarer
Postat av: Carola

Kram på dig babe! Du vet att du alltid alltid är välkommen hem till mig, på onsdag slutar jag kl 15, vill du & Adrian hänga på hem då & käka med oss? Hade vi haft 2 bilar hade jag kommit hem till er. Kram igen & jag finns för dig föralltid! När ska vi ut & äta? ;D

2012-03-26 @ 11:26:09
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0