Rubrik.

Den här dagen har gått fruktansvärt fort. Fast vi inte har gjort något speciellt alls. Adrian ville gå upp alldeles för tidigt så när han somnade igen vilket oftast är bara någon timme efter att han vaknat så la jag mig igen jag med. Skönt! Sen var liksom halva förmiddagen borta när frukost och allt var avklarat efter vi (Adrian) vaknat igen.
Galet trött är jag ändå nu och har varit hela dagen.

En storhandling har vi hunnit med i alla fall och nu har vi köpt oss en grill. Nu slipper vi köpa engångsgrillar om vi vill grilla korv och med denna kan vi nog nästan grilla en halv gris om vi vill. Nu hoppas vi på grillväder.
Konstigt väder har det varit idag. Ena sekunden sol och nästa snö och storm. Jag kan knappt tro att man satt såhär och njöt förra veckan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0