Nya tag imorgon.

 

Jag ljuger om jag säger att jag mått bra idag. Hade nån slags feberfrossa inatt och under dagen har jag känt lika. Bultande skalle och lite småförkyld. Men har bitit ihop och sett glad ut. Alvedon är fina grejer. Blir nog inte gammal ikväll.

Bella har sin kompis Moa här. Hon ska sova här. Linus är såå betuttad i Moa och springer och kramar och pussar på henne hela tiden. Självklart vill ju inte Bella att lillebror ska vara med och leka och Linus blir såå ledsen då stackarn. Gråter stora tårar. Min plutt. Gör ont i mammahjärtat. :( Tvingade dem att ha med honom en stund. Moa vill att han ska vara med men inte Bella. Jag förstår ju henne också. Minns själv hur det var att ha en lillebror.
Bella och Moa har känt varann hela livet och nu går de i samma klass som jag och Moas mamma också gjorde en gång i tiden. Känner väl iofs hennes pappa ännu bättre. Blir nog vänskap som varar tror jag :)
Ska jaga på tjejerna pyjamas nu så de kan sova när de blir trötta. Gissar på att de inte är så sugna än på ett tag. Sönerna mina sover redan.

Morgondagen är ett oskrivet blad. Jag önskar jag mår prima när Adrian slår upp ögonen vid 6 rycket. Han har blivit morgonpigg den lilla skitungen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0