God morgon!

Zznark säger jag bara. Adrian har nog utan att överdriva hängt i tutten 10 gånger inatt. Galet orolig har han varit. Han dregglar som en dåre. Tröjorna är konstant nerdregglade på honom. Måste köpa nya dreggelhaklappar appropå det. Det är som en kran ur munnen på honom så han måste ju bli törstig med tanke på hur mycket vätska han gör av med. Den lilla näven är hela hela tiden i munnen och tuggas på. Så jag undrar om det är tänderna. De där jäkla tänderna som jag trodde skulle poppa upp redan för 2 månader sen. Man ser dem ju klart och tydligt men de spricker aldrig igenom. Jag är lite trött idag kan man väl säga.

Vädret verkar lockande idag med. Blir nog nåt bra av den här dagen ändå. Nu ska vi försöka inta lite gröt här.

Tjofräs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0