Fullt hus.

Då var helgen slut och det är måndag igen. Skönt. Eller ja. Är ju trevligt att ha Jimmy hemma såklart men igår kom även Bella hit och idag Linus. Fullt hus och fullt ös med andra ord. Just the way I like it! Adrian tycker också om när Bella och Linus är hemma. Hanskiner upp somen sol när han ser dem :) Tråkigt att vara hemma med mamma bara faktiskt :)

Imorse hade jag, Bella och Adrian lite mysfrukost. Bella börjar sent på måndagar så man får kicka igång veckan lite lugnt. Adrian har fått sin första tandborste i och med att han numera har två små gaddar där nere. Han älskar den. Den kan han tugga på lååånga stunder.



Jag kokade ägg imorse. Det låter ju lite konstigt så såhär paralyserad satt Fisen och tittade mot spisen och undrade nog vad sjutton det var som lät. Så söt!



Ge hit kameran mamma!!


Finaste Bella!

Satan i gatan vad det blåser ute idag. Är det bara jag som tycker att det blåst extremt mycket den här vintern? Eller hör jag det bara mer i huset än vad man gjorde i lägenheten? Hela kåken knakar och jag är rädd att fönstrena ska komma in. Man vill ju inte jättegärna vara ute mer än vad som krävs. Ge oss vår nu!

Idag har vi babysimmat. En hit hos Adrian som alltid. Jag kände dock lite idag att jag hellre stannat hemma. Det är kul när vi väl är där men himla mycket slit för en sån kort stund. Fast stunden i vattnet räcker gott och väl för han är helt slut efteråt. Men sova någon längre stund efteråt går inte längre.
Appropå åka bil måste vi snart byta bilstol åt honom. Han hatar verkligen att åka bil. Man får trycka ner honom för att få på bältet och han försöker sätta sig upp. De två sista gångerna vi åkt hem till mina föräldrar har han skrikit som stucken gris. Mindre kul. Tror det kan bli bättre med en ny stol så han ser lite mer. 

Snart ska jag iväg till sjukgymnasten igen. Fick ställa in förra veckan då jag var så jäkla förkyld. Har verkligen ingen lust idag heller. Blir tredje gången jag åker in till stan idag liksom. Bensinen som är så billig också. Men men. Bara gilla läget.

Hm. Nu ringde telefonen här hemma nyss. Andra gången på kort tid som det ringer och det står "externt samtal" och en röst på halvknackig engelska pratar. Förra gången var det nåt om att vi vunnit nåt dataskit om jag inte minns fel, och idag sa hon "may I speak to Jimmiii" Jag har lagt på båda gångerna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fortsätt lägg på. Dom har ringt hit med massa ggr...kostar massor att ringa upp dom å dom försöker få dina lösen till datorn för att dom säger att den skickar felmeddelanden så dom behöver lösen för att kunna hjälpa dig. snacka gärna svenska osså så ger som upp. Men släng på luren!!

2012-03-19 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0