En gnällig kille.

Eftermiddagen och kvällen har kantats av mycket gnäll från Lilleman. Han hade inte ro att sova efter babysimmet mer än i bilen på vägen hem så det gjorde ju att han var aningens trött och grinig. Sov korta stunder och hellst i knät. Tror den lille parveln börjar få lite separationsångest. Han kan vara nöjd och glad i sin gåstol eller på filten på golvet men så fort jag lämnat rummet så har det börjats skrikas.

Vi är så jäkla dåliga på att ta fram kameran och fotografera. Ska bli bättring. Blir mycket iphone bilder och de är ju inte så roligt egentligen, men den har man ju i handen titt som tätt. 
Idag försökte jag få lite bilder när Fisen åt mat, men han var ju inte på humör som sagt :)



Sötaste Fisen.


Jag vill inte ha den här äckliga maten mamma!!


Hihi.. Förbannad sötnöt!!


Killen älskar att dricka vatten.

Nu sover han sedan ett par timmar i alla fall.

Jag lider redan av akut saknad efter mina stora barn. Lyx vore att få ha sina 3 barn hemma jämt.. 

Imorgon ska jag till öppna förskolan och lyssna på när de kommer och pratar från de olika förskolorna här i Skultuna. Nu har vi ju redan skickat in och sökt plats på den som ligger närmst men man kan väl ändra sig om man nu skulle få en annan uppfattning imorgon. 
På eftermiddagen ska jag hem till mormor. 

Nu ska jag nog gå och sova.  


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha,sötnos! Dem är goa trots att dem är sura.. :)

2012-03-12 @ 23:09:12
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Även söta fast Dom är sura! :) fin han är adrian! Längtar tills på torsdag! Hoppas dagen blir bra & att han är på bättre humör idag!

Puss!

2012-03-13 @ 07:06:51
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Emp

Jaså? Vad roligt! Vi köpte dock lägenheten av en kvinna som bara bott i 2 månader, hon hade skiljt sig och köpt den här och sen ångrat sig och flyttat tillbaks till sin man, så hon var desperat att bli av med den. Så det är kanske hon som köpte den av din kollega? Om det inte är så att det är den kvinnan som är kollegan men det tvivlar jag faktiskt på.

2012-03-13 @ 08:49:34
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Emp

Jag vill också ge Sixten mat igen!

Vågar inte som det är nu men jag känner mig stressad över det, han kommer börja förskola och äta ersättning...

2012-03-13 @ 08:50:23
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0