Jahapp..

 
 
Vi har gjort färdigt i Bellas rum. Det blev till slut bara hon som flyttade ner och så blir andra halvan av rummet tv och myshörna. Hade ju lite svagt på känn att hon skulle fega ur och inte alls vilja sova där nere och jag har ju delvis rätt. Hon har inte varit där en sekund mer än på natten. "Det är för kallt" och de två nätterna hon sovit där så har hon båda gångerna kommit och gnällt mitt i natten om mardrömmar, täppt näsa och allt vad hon kunnat komma på. Vanligtvis sover hon nätterna igenom. Vi frågade 1000 gånger. "Vill du verkligen bo där nere, vågar du det?" Jaja.. det var ju självklart. Nu skyller hon på att det är för kallt där nere. Därför hon hellre sitter i soffan uppe och ritar. Vi får väl se vad det blir av detta..
I alla fall så ser det ut såhär på ett ungefär:
 
Bellas del. Elementet ska få lite mer färg och sen ska hon väl få upp sina grejer på väggarna.
 
Tv.delen. Utan tv än förvisso :) 
Tills vidare ska vi nog sätta upp något slags draperi emellan och sen bygger vi eventuellt en vägg.
 
Och såhär såg det ju ut innan. En anings ljusare nu bara :)
 
Nu är jag så sugen på att sätta igång med Adrians rum. Vi ska måla väggarna vita och lägga in en heltäckningsmatta. Vi har ju så kallt på golvet och han är ju så mycket på golvet så det kan nog bli mysigt med en sådan tror jag.
 
Idag fick jag tuppjuck på att sitta hemma och när solen sken på förmiddagen bestämde jag att vi skulle åka till antingen Djäkneberget eller Björnön för att käka glass. Först tog vi donken på Erikslund och under tiden så vart det molnigt som tusan så lusten för utelek försvann. Istället åkte vi förbi Ica Råby så Linus fick säga hej till sin pappa på jobbet och så köpte vi glass där och satte oss utanför och åt dem. Verkligen jättemysigt.. eller nåt :)
 
Triss i ungar ♥
 
Nu ska vi nog styra upp lite fredagsmys här tror jag. Jag är trött så jag blir inte gammal ikväll.
 
 
Fan vad jag hatar den här nya bloggportalen. Helt plötsligt kom första stycket på mitt inlägg inte med när jag publicerade och borta är det.
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Fint det vart babe! Sånt rum skulle jag ha dödat för när jag var liten! Verkligen superfräscht! Hör av dig nästa gång du får tupp juck! Puss & kram & tack för att du finns i mitt liv! <3

2012-06-29 @ 21:18:57
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh Ica råby i mitt hjärta, är man knäpp om man saknar en sån grej helt plötsligt? Haha. Enda normala som jobbar där är ju i princip Linus pappa.

2012-06-30 @ 22:06:24
URL: http://empolie.blogg.se
Postat av: Emelie

Använder man förresten någon speciell färg till element?

2012-07-02 @ 08:27:56
URL: http://Empolie.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0