Bromsbyte och grillat.

En trevlig dag idag.

Min bil har fått nya bromsar och det var i grevens tid tydligen. Jimmy och Thomas skruvade halva eftermiddagen.
Sen styrde vi upp lite grillat och hade det bra trevligt en stund. Grabbarna drog väl i sig några öl också. Ja, inte Adrian såklart och inte jag heller. Lika glad är jag för det. Imorgon kommer jag att må toppen. Frågan är om Jimmy kommer det? :) Han har inte heller druckit alkohol sedan långt långt innan Adrian föddes.

Nu ska jag sova. Först ska jag ringa och efterlysa Jimmy. Han skulle ut med sopor men misstänker att han fastnade hos grannen som inte heller är nykter. Man kan nog diskutera mycket viktiga saker i lätt berusat tillstånd.

Adrian är såå rädd för karlar men här accepterade han faktiskt att sitta hos morbror en stund. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0