Ice Age 4

Ikväll har jag varit på bio med Linus och Alwin. Tanken var att Bella skulle gå med oss men det blev stora protester. Den skitfilmen skulle hon inte se och jag hade redan bokat och betalat. Trött man blir. Ringde i alla fall brorsan och ansökte om att få låna Alwin istället och så blev det. Efter filmen följde han med oss hem och ska sova här. Lättare sagt än gjort att få en 5,5 åring och en nästan 7 åring att sova i samma rum. Båda övertrötta och uppspelta. Inte sov Adrian heller när jag kom hem som jag räknat med. Nej.. Skitungen accepterar inte att pilla i pappas hår när man ska somna om när man vaknat. Jag kommer på riktigt att raka av mej mitt hår snart. Det har liksom gått får långt när hårpillandet (ryckandet, slitandet om han sätter den sidan till) är lika viktigt som nappen när det ska sovas.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skrattar lite när jag läser, vad han har tokiga idéer för sig den där bebisen :D Farligt att säga högt, nu kommer säkert Sixten skaffa sig nåt värre som straff

2012-07-11 @ 23:31:03
URL: http://Empolie.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0