Vad är det som går och går..

Lite som rubriken lyder kände jag mig idag när jag var ute och gick. Jag går och går tamejfan hur långt som helst KÄNNS det som men tydligen gör jag inte det. Det är såå tråkigt att gå. Jag hatar det! Speciellt när man går ensam. Eller ja.. Adrian var ju med men han sov i vagnen så att han är ju inte så mycket till sällskap. Tungt som fan var det att dra vagnen i isig snö också. Suck. Det enda jag vill är att trycka i mig choklad i mängder..
 
Igår gjorde jag slag i saken och gjorde om mjukliften (quadrolift) till åkpåse. Det blev väl bra. Adrian premiärade igår genom att sova en timme i den. Man har ju fortfarande fullt liggläge och mjukt liggläge bara det att jag kan fälla upp ryggstödet ett hack när han lessnar i butiker och dylikt. Han kommer ju fortfarande att ligga mest i början.

Angående kvällen igår så sov han för natten kl 21. Vaknade kl 3 inatt och åt. Hela familjen låg o sov kl 22.
Kan dock säga att jag sov lite sisodär ändå. Linus kom in och yrade och höll på vid halv ett. Ledde tillbaka honom till sängen men efter nån timme var han inne hos oss igen och svamlade. Så han fick hämta täcke och kudde och lägga sig i fotändan. Vi har ju bara en 160 säng så jag och Jimmy har ju lärt oss att ligga rätt trångt med en liten bebis som sover på sitt ihopvikta täcke bredvid oss. Sen ska en kattjäkel trängas i sängen också. Men men.. finns det hjärterum..



 
Såhär såg det ut hos os inatt :)

Kommentarer
Postat av: Carola

Haha!! Jag dör vilken rolig teckning!! :D

Såå tråkigt att jag bor här & du där. Skulle vi kunna gå av bara fan! Tänkte om du vill kanske jag kan komma till dig nästa vecka efter jobbet, kan vi umgås, äta nåt & kanske ta en promenad? Puss

2012-01-10 @ 15:01:14
URL: http://carolalola.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hahaha,vad jag skrattade! Ser skoj ut ;)

2012-01-10 @ 16:23:59
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: jessamy

Vilken fin teckning du har gjort :)

2012-01-10 @ 19:01:11
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Emp

Hahahaha! Fan vad rolig :D

2012-01-10 @ 21:08:05
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0