Jag gillar inte..

 

Jag trivs bra i vårt hus men jag gillar inte de veckorna när Jimmy jobbar kväll och vi är ensamma hemma. Fy Fabian!
Igår fick han dessutom lov att jobba över i två timmar, till 00:50 och idag en timme till 23:50.

När man bor i lägenhet kan man skylla alla ljud på grannar och ledningar tex. Här kan man bara skylla på spöken och tjuvar. :) Det blir ju inte bättre av att det stormar och spöregnar ute.

Tänk att när man var liten hade man mamma och pappa som trygghet. Då trodde jag att vuxna var aldrig rädda för någonting. Nu ska man vara den tryggheten själv.
Jag vill inte påstå att jag är rädd direkt. Jag gillar bara inte att vara ensam hemma när det är mörkt och jag ska gå och lägga mig. Speciellt inte när det regnar och stormar ute. Sa jag att jag är 30 år? :S

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Ja jag tror då inte att man nån gång blir för gammal för att vara lite halvrädd så där.. jag är som dig jag, när Martin inte är hemma så tycker jag allt är kusligt. ;) Kram babe!

2012-01-04 @ 20:06:52
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0