Framsteg.

Inatt sov Adrian i sin säng ända till klockan 4. Då ville han äta och sen fick han ligga bredvid mig för Jimmy gick upp till jobbet. Kändes som sängen var enorm när jag och Jimmy slapp ligga på ca 120 cm. Tycker ändå det är rätt mysigt att ligga nära Fisen. Jag mer eller mindre somnar när han äter så att få över honom i sängen igen för för mäktigt för mig inatt. Haha! Men ett framsteg i alla fall. Nu ligger han där igen. Får se hur länge det vara.
Tyvärr har vår lilla kattjäkel fått dille på att ligga i hans säng också. Senaste dagarna bara har det kommit. Katterna har absolut förbud på Adrians vagn och säng och har haft sen han kom. De har inte riktigt brytt sig om det heller men nu har den lilla kattfan fått nys om hans säng. Det gillar jag INTE! Fortsätter hon så kommer de få sovrumsförbud. Då kommer hon väl stå och gapa utanför dörren istället. Att få en katt att förstå vad den får och inte får är ju inte så jäkla lätt heller.

Wohooo.. Nu fungerar tvättmaskinen. Grannen hade också haft problem med vattentrycket så det var väl nån svacka i området. Jag är inne på andra maskinen tvätt så jag kanske slipper vända utoin på underkläderna imorgon då :) Får väl kanske lov att ta på mig dem blöta visserligen då den sista maskinen inte ens är klar än.

Bellas tandläkarbesök gick bra. Det var mycket riktigt en trasig tand. En mjölktand som var lös som borde blivit utvickad för längesen. Den hade börjat vittra sönder och under den hade redan vuxentanden börjat titta fram. Hon fick bedövning sen vickade hon och tandläkaren ut den tillsammans. Superbra bemötande fick vi av tandläkaren så det kändes skönt. Min duktiga tjej. Gjorde ont i hela mig när hon fick bedövningen. Vet ju själv hur jäkla obehagligt det är.

Imorgon kommer Jimmys syster med familj hit från Norrköping. De som skulle kommit på nyårsafton. Det blir deras första möte med Adrian. Ska bli roligt. 
Nu ska jag bara vänta in tvättmaskinen och sen hoppa ner i bingen.

Tack o gonatt!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0