En bra dag.

Jo. Trots 2 av 3 plåtar med brända knäckflarn blev det en bra dag. :)

Bella verkar nöjd också trots att hon nästan bara fick mjuka paket :) Det var liite tråkigt med så mycket kläder sa hon men hon tyckte samtidigt att det var kul. Hon börjar ju bli stor tjej och få upp ögonen för sånt där nu. Kläder och smink. Hon fick även 200 kr på posten av min farmor och farfar så jag lovade att vi ska åka iväg imorgon så får hon köpa nån film eller bok hon pratat om. Det har blivit lite ändrade planer så hon ska inte till sin far förrän på eftermiddagen.

Spelet hon fick var poppis iaf. Alla 4 kusinerna turades om att dansa loss framför tvn. Riktigt roligt. Jag tror Alwa har det sötaste höftgung jag sett i hela mitt liv :)

Av morbror Thomas fick hon välja vad hon ville ha så det lät som att det skulle bli en film/bio med tillhörande övernattning hos honom sen. Blir nog super det.

Kan inte fatta att imorgon är det 9 år sen jag blev mamma. Den där lilla minipluttbebisen på 3205 gram.. Om lika länge till är hon 18 och det är ju helt galet. Kan jag uppfostra en tonåring?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0