Babysimmet

Idag for vi alltså iväg på babysim för första gången. Första gången för det här barnet i alla fall. Har ju gått babysim 1 och 2 med både Bella och Linus. Mycket besvär för lite tid i vattnet såhär första gången, endast 10 minuter. Men det är för de ska vänjas lite successivt. Adrian helgillade det. Ligga och flyta på rygg var bäst. Då log han med hela ansiktet. Tyvärr blev det inga bilder då Jimmy inte kunde vara med idag. Nästa vecka kan han det och då får någon av oss ta lite kort. Vår fina plutt!


Kom hem och såg den där mindre trevliga kommentaren. Jag vet att jag inte borde bry mig men tyvärr gör jag det. Undrar lite om man lämnar ut sig och sin familj för mycket till folk man inte ens känner?! Jag skriver för min egen skull. Det är kul att blicka tillbaka. Men det är även kul att få feedback ibland. Inte negativ sådan när man inte bett om den dock. Jag läser en del bloggar själv också och är det nåt jag irriterar mig på hos nån så håller jag det för mig själv. Men men. Lite ska man visst tåla.

Nu ska jag bära in två pojkar som somnat på soffan.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Jimmy?

2012-01-12 @ 22:40:26
Postat av: Nathalie

Asch skit i knas kommentarer. Det är de goa kommentarerna som spelar roll i slutändan ändå :)

2012-01-12 @ 23:19:00
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: Josefin

Bry dig inte, moralkakor och bitterfittor finns det gott om - låt dem inte krypa in under skinnet på dig bara :)

2012-01-13 @ 09:32:05
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin

Bry dig inte, moralkakor och bitterfittor finns det gott om - låt dem inte krypa in under skinnet på dig bara :)

2012-01-13 @ 09:32:06
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0