Spädbarnsmassage.

Idag ska jag och Fisen börja gå på spädbarnsmassage. Kl 9:30 ska vi vara där. Ska bli trevligt. Gick på sånt med Linus också och det var jättemysigt. Han älskade det och var helt slut efteråt. Adrian har fått massage hemma några gånger och han ligger helt blick stilla och bara myser.  Det var förresten när jag gick med Linus som jag och Carola träffades. Eller nja, det var det väl kanske inte egentligen, men det var efter det vi började umgås och hänger ihop än. Även om vi bor en bit ifrån varandra nu. Tråkigt tycker jag.

Mormor ringde igår och ansökte om att få besök snart då "pojken är ju snart ett halvår, det var så längesen jag såg honom" så idag ska jag och kidsen åka dit när jag hämtat dem i skolan. Nu är ju tack och lov Adrian inte ens 5 månader än, men det står väl inte på så har det gått 6 månader sen han föddes. Min lillskit. Vart har tiden tagit vägen?


Myser hos morbror Micke ca 2 veckor gammal. <3 Såhär vill han inte ligga längre.


Har en hel del grejer inplanerat nu som jag måste komma ihåg. Tror inte att jag är lika virrig längre som jag var i början när Adrian föddes. Har lite större koll på vad jag ska komma ihåg.. Tror jag. :) Så skönt. Det är inte kul att bestämma något med någon i telefon tex, och sen när jag lagt på så hade jag glömt vilken tid och dag det var. Det jag däremot fått svårare för nu är namn. Adrian har fått heta både det ena och det andra. Men men, så är det :)

Nu ska jag göra mig anständig så jag kan visa mig bland folk. Jag säger bara en sak. Att klippa lugg var det största misstag jag gjort på många år. Aldrig mer. Jag trivdes aldrig och skiten var ju alltid i vägen. Äntligen börjar den bli så lång så jag kan få undan den med ett hårspänne. :)


Kommentarer
Postat av: Carola

Där började vår livslånga vänskap babe!

Hoppas ni får en mysig massage stund! :)



Ha en bra dag gumman! Säg till om du har tid med en dejt med mig! Puss!

2012-02-08 @ 10:56:25
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0