Oh lord..

Herregud vad min son hållt låda idag. Han har fått en röstresurs som inte är av denna världen. Jag skämtar inte när jag säger att det slår lock för öronen ibland när han skriker. Ska nog fixa hörselkåpor så kan han gapa på. Vet inte vad som varit fel idag men massa gnäll har det varit och sova ska man inte när man är trött. Då ska man vråla för kung och fosterland och spänna sig som en pilbåge. Phu! 
Vi har varit hos Linnea med barn på eftermiddagen och där var det rätt livat och jag vet inte om Fisen helt enkelt är ovan med så mycket oljud och intryck. Vi har ju faktiskt rätt lugnt för det mesta hemma.
Men men.. Kl 20 slog han ÄNTLIGEN igen de två blå och *peppar peppar* han ligger faktiskt och sover än.. själv i sovrummet. Kors i taket!!

Bella och Linus är nu hemma äntligen. Känns lite konstigt att Jimmy jobbar kväll men vi ska nog styra upp det här själva i veckan. Har just kollat på Familjen Annorlunda. Tycker det är roligt. Fattar inte hur man orkar ha så många ungar. Hur får man tiden och vardagen att gå ihop? Nu vet man ju aldrig hur det ser ut hemma hos dem när kamerorna inte är där men jag blir imponerad av hur positiv syn de verkar ha på allt hela tiden. Jag önskar att jag hade deras tålamod. Här hade jag det svettigt ikväll när Adrian skrek och Linus ville nattas och Bella ville ha hjälp med att gnida in sin badmössa i potatismjöl samtidigt.

Imorgon kommer det en kille från Mälarenergi. Vi har ringt och sagt att vi vill sätta in en termostat inomhus också för att få en jämnare temperatur inne. Det skulle kosta 2000 men har vi tur så slipper vi det. Han skulle börja med att kolla vad vi har för inställningar och om han kan hjälpa oss på nåt sätt. Vi träffade även förra ägaren av huset igår när vi kollade in bilstolar på Barnens hus. Han jobbar där och han hade inte haft problem alls förra vintern så förhoppningsvis är det bara vi (läs Jimmy) som inte förstår oss på skiten där nere :)


Några bilder från helgen.
(Jag tog bort det snyggaste på dig, mamma! ;) )


Kommentarer
Postat av: Carola

Hoppas ni fått sova inatt & att bebis är lite gladare idag! Kanske kan vara en massa nya intryck som gjorde honom tjurig?



Ha en fin vecka! Vi hörs på luren & vi ses på lördag! Kraam

2012-02-21 @ 06:33:58
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0