Jag njuter.

Huvudvärken har äntligen släppt. Jag njuter. Såå skönt. Detta var en ordentlig vända. Fi faan! Kontaktat en sjukgymnast idag så nästa onsdag ska jag dit. Hoppas han kan hjälpa mig då. Eller, jag inser väl att det kommer ta mer än en gång men jag hoppas att han kan börja hjälpa mig.

Bella o Linus leker i hennes rum. Inget bråk på hela dagen. Imorgon börjar de inte förrän 9 så de kan vara uppe ett tag till. Galningen Adrian ligger och käkar på sin kudde. Han har just dragit i sig 120 ml ersättning och verkar ha fått nån slags kick. Han fäktar som en väderkvarn. :)

Jag är så sugen på choklad. Ge mig ett kilo typ. Tyvärr (eller tur kanske) har vi ingen.
Nu ska jag försöka mig på att se på tv. Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0