Jackpot!

Ikväll fick morfar i Adrian ca 150 ml ersättning igen. Jippii!! Det är ytterligare ett rekord. Babysemp det också så imorgon ska jag prova NAN igen då vi har ett halvt paket kvar med sånt än.

Jag ser lite egentid framför mig. En lång jäkla sovmorgon, en biokväll, vad som helst där jag får lämna över ansvaret på Jimmy en stund och få lite perspektiv på mitt mammaliv. Missförstå mig inte. Jag älskar min son (alla mina barn såklart) mer än något annat och jag älskar att umgås och vara nära honom. Men jag är lite sugen på att hitta tillbaka till den dära Camilla. Inte bara mjölk-kossan :) Han är ju trots allt 5 månader nästa vecka.

Imorgon är det lördag och inget är inplanerat. Hoppas att det är lite mildare ute. Är inte så sugen på att gå ut och promenera i denna kyla även om jag borde. Jag kan erkänna att min karaktär och min motivation till att gå ner i vikt inte ens existerat denna vecka. Big big svacka! Jag har inte vräkt i mig godis eller andra onyttigheter. Men jag har inte heller haft totalförbud. Eller jo det har jag.. men jag har skitit i det :D Jag har fuskat med maten. Det är värdelöst att ställa sig och laga mat till sig själv. Mer storkok måste det bli så att jag har matlådor hemma. Nu blir det lätt en macka eller en tallrik med fil istället för ordentlig mat och det är inte heller optimalt om man vill ner i vikt. Men så länge jag inte ökar i vikt igen är jag ju glad i alla fall. Såg dessutom ett kort på mig från brorsans födelsedag i oktober. Jag har då gått ner i vikt sen dess kan jag säga.  
Jag längtar tills det blir vår. Då ska jag ut och springa. (inbillar jag mig)


April 2010.
De där byxorna ska jag komma i snart igen!!


Kommentarer
Postat av: Emp

Är det så att det fungerar med flaska när DU inte ger den? Eller var det du som fick i honom igår?

En del känner ju mjölkdoften av mamman...



Jag har pappret här, 6/2 12.00... konstigt. Men vi ska åka till badhuset imorgon och bada för Fredrik vill också se Sixten i vattnet, de är öppet för alla mellan 13-16

Så då kan jag fråga i receptionen. Man vill ju inte missa. Iofs är ju vårat på måndagar så hon kanske säger något då. Jag ska gå på steg två, tror vi tänkte försöka få en söndag så kanske Fredrik kan gå med, annars blir det kanske fortsatt måndag. Är skönt att starta veckan med det. Tar såklart vad jag får om det är dåligt med platser.

2012-02-03 @ 23:24:27
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Emp

Och angående motivationen hade jag inte heller haft nån innan jag gick med i VV, bara det att man betalat pengar för det är motiverande :) Men det är hårt och jag har gått till kylen typ 5 gånger nu i kväll, men jag har inte points kvar till nåt så jag vänder igen efter en titt :D

2012-02-03 @ 23:26:20
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Emp

Kom på att det kanske är måndag de släpps, tänkte de var tisdag. Om det är 12 måndag vore de ju bra eftersom vi är där 11. Men är det 8 är det kanske försent, jag vet inte? Hur snabbt försvinner dom?

2012-02-04 @ 00:31:31
URL: http://empolie.blogg.se/
Postat av: Josefin

:)

2012-02-04 @ 07:01:31
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Hejja Adrian! :D

Motivationen kommer & går! Så snart kommer den tillbaka, tro mig babe, jag veeeeet! ;) det är inte en dans på rosor att banta/äta rätt, det är en berg&dalbana. Tänk oxå på att bebis bara är 5 månader & du hinner. ;)



Kram & ha en perfekt lördag! Vi måste ses snart? Puss!

2012-02-04 @ 07:41:40
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0