Aoch!!

Hör och häpna. Igår somnade Adrian själv i sin säng. Tyvärr finns det inte ett enda jäkla golv i det här huset som inte knarrar och låter som om man väger 150 kg så när jag skulle smyga in och lägga mig vaknade han, lättväckt som han är. Då fick han flytta över till vår säng för då skulle han minsann inte ligga i sin säng mer. Men ett steg på rätt väg känner jag. Vi somnade snabbt båda två nära varanndra. Mysigt. Inte lika mysigt att han efter ca 1 timme vaknade och var fullkomligt hysterisk. Inget jag gjorde hjälpte och jag kände bara för att lägga ner ungen och gå ut och slänga mig i tegelväggen :) Rätt vad det var sa det bara slurp så tog han nappen och tvärsov..? Jag säger då det..

Idag har jag så ont i min ena tutte. Någon slags mjölkstockning tror jag. Tyckt att den kännts jättefull hela natten fast den egentligen inte varit det. Har värsta knölen på ena sidan så Adrian fick inte gröt till frukost idag. Han fick amma. Visserligen brukar han bara äta några skedar men ändå. Har ammat igen efter det, bara för att.. och jag tror det känns lite bättre. Har en fruktansvärd skallebank också som kom i en handvändning. Jag hatar mitt huvud!

Nu har båda större barnen åkt och om ett par timmar börjar Jimmy jobba. Kvällsvecka. Så trist. Solen skiner ute och jag får sån vårlängtan så jag kan bli tokig. Verkligen skönt att det är ljust längre på dagarna nu i alla fall.

Idag fyller Adrian 5 månader. Mer om det i ett annat inlägg.
Nu ska jag vila mitt huvud innan det sprängs.. ja det känns faktiskt så. Usch!


Kommentarer
Postat av: Carola

Ja vårkänslorna kommer krypandes såna här dagar.. varmt & skönt i solen nu ju! :D

2012-02-14 @ 15:35:02
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0