Men vad gör du bebis?

Bebisen roar sig med något sannerligen oskönt ikväll. Precis ovanför och under blygdbenet känns det ungefär som att den ligger och gör piruetter neråt med något stort, så antingen en rumpa eller ett huvud. Samtidigt får jag jättesparkar på revbenen. Stor bebis nu.
Det är ju för tidigt att fixera sig så vad händer? Det gör verkligen jätteont. Inte bara obehagligt utan ont på riktigt.
Blygdbenet känns mörbultat och det svider (känns som jag ska spricka) ner mot utgången så att säga sen massa massa mensvärk. Jag ligger just nu så ihopkrupen jag bara kan för då lugnar den sig. Sträcker jag ut benen sätter den gång. Aj bebis!

Kommentarer
Postat av: Carola

Ajajaj! Låter minst sagt oskönt! :(

2012-12-14 @ 16:17:30
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0