Järntabletter is the shit

I dubbel bemärkelse. :)
Jag måste säga att av att käka järntabletter har min mage sagt upp sig totalt. Hujedamig! Synd att jag är gravid för annars skulle jag kanske ha droppat några kilon. Men jag mår redan bättre. Inte alls lika farligt yrslig och slut som för några dagar sedan och det är så jäkla skönt. Att jag sedan har massa ont pga foglossning känns också som en petitess när jag slipper vara yr. Eller ja. Inte riktigt kanske, men mycket kan jag ta förutom det. Tänk om jag vetat/fattat detta för längesen. Hoppas det håller i sig.

Idag är det exakt 11 veckor kvar till 7 mars. Längtar!

På eftermiddagen idag har det varit så lugnt i magen att jag nästan var orolig ett tag. Hon brukar vara vild. Nu har hon kommit igång igen. Tror det blir någon slags utbrytarkvinna av det här.

Ikväll har jag roat mig med att slå in massa klappar. Jag har riktigt dåligt med julkänsla i år. Känner mest att jag vill att det ska vara över och det är inte likt mig. Jag brukar älska julen. Men mycket beror nog på att de stora barnen inte är hemma på julafton. Vi kör vartannat år men förra året så började Bella kräkas kvällen innan julafton hos sin pappa så hon blev kvar där. Blir andra året utan henne på julafton därför men ingen idé att hålla på byta för jag vill ju ha både henne och Linus samtidigt. Vi kommer att fira på juldagen istället med hela släkten. Det går ju bra men är ändå inte riktigt samma sak. Men jag får försöka göra det bästa av situationen. Adrian ska få några klappar i alla fall. Resten får han också på juldagen. I år bryr han sig inte men hur man ska lösa det om några år vet jag inte. Men det blir ett senare problem.


Kommentarer
Postat av: Erika

För min del så har järntabletterna motsatt effekt, får köra på mikrolax för att kunna fortsätta äta dom :P

2012-12-20 @ 22:30:55
URL: http://erikanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0