Gott nytt år!

Jag vet inte om det är graviditet, ålder eller något annat men nu måste jag kasta in handduken och krypa ner i sängen. Ögonen står i kors och 12-slaget känns avlägset. Jag har verkligen försökt kämpa för Bellas skull för hon är pigg som en lärka och sitter såklart och väntar in det nya året, men det går inte. Hon och Jimmy får roa sig själva sista stunden. Det går ingen nöd på dem. Netflix och massa godis :)

Adrian somnade ca 20:30 och Linus som verkligen ville gå ut med Bella och Jimmy och titta på raketer vid 12, han gav upp runt 21:45. "Mamma, jag är jättejättetrött" så han lilla gubben. :)

Så nu tackar jag för mig och önskar alla ett Gott nytt 2013!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0