God Jul

Jag har lite svårt att greppa att det är julafton i morgon. Har haft uppesittarkväll med Jimmy framför bingolotto men inte sjutton orkar jag hålla mig vaken till midnatt. Nej, Jimmy får spela klart själv och jag hoppar ner i bingen och väntar på Tomten. Betvivar dock att han kommer till mig, men han kommer till alla barnen :)
Han har visst lämnat några paket till Adrian redan.



Vi kommer som sagt köra huvudfirandet på juldagen så imorgon blir det lugnt hemma. Men Adrian måste ju såklart få några klappar ändå. Det är ändå julafton. Antingen åker vi nog en sväng till mina föräldrar och fikar i morgon eller så kommer de hit. Något lätt bara.

Så från mig till dig vill jag önska en riktigt God Jul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0