Västeråsgården - Söderbärke

Igår hälsade vi ju som sagt på Bella i Söderbärke. Tror nog inte att hon kan ha det bättre. Själva Västeråsgården ligger jättefint precis vid vattnet och i skogsnära natur. De har grisar och kaniner på gården. Får åka båt och kanot lite som de själva vill. Självklart under någon ledares uppsikt. De hade även så att de kunde åka surfbräda bakom båtar osv osv. Nästan så att jag också vill åka på kollo. Linus sa direkt att nästa år ska han åka på kollo.. Haha!!
 
Bella vid sin säng. Hon delar rum med 2 andra tjejer.
 
Utanför.
 
Gungande barn!
 
Adrian spanar in grisarna.
 
 
Bella och Adrian spelar fotbolls-spel.
 
Linus hälsar på kaninerna.
 
Bella visar badplatsen.
 
Haha.. vet inte riktigt vad Bella gör men der ser ut som hon ska ta i och trycka på :D
 
Som sagt. Det går verkligen ingen nöd på Bella. Idag skulle de åka iväg på "magihajk" vad det nu är. Sova borta i skogen som jag fattade det i en natt. Frågade lite på skoj om hon ville följa med hem men det ville hon absolut inte. Jag hade inte väntat mig det heller. Hon pratade redan om att åka nästa år igen. Vi får väl se om vi har sån tur att hon får åka någon mer gång. Nu hade hon ju bara tur och halkade in som reserv.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad roligt för henne! Jg känner mig lite gammal och önskade i ett svagt ögonblick att jag också var liten och fick åka på kollo,haha! Ser och låter jättehärligt ut..

2012-08-08 @ 11:56:48
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Va mysigt & va kul för Bella! :D

2012-08-08 @ 16:37:08
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Anna

Måste säga att jag tycker hon är väldigt modig som fixar att vara borta så länge från er alla. =) Men det måste ju bara betyda att hon har grymt roligt! =)

2012-08-08 @ 19:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0