Sur på blogg.se

Det är nog inte många som tycker att den här uppdateringen blogg.se gjorde för ett tag sedan blev till det bättre. Nu strular det hela tiden och titt som tätt får man upp felmeddelanden med nån jäkla kossa. När jag äntligen fick en stund över idag och slog ner häcken framför datorn och skulle skriva lite om Kolmården, ja då går det inte att komna in på sidan alls. Jag överväger starkt att byta men vill liksom ta med mig mina gamla inlägg. Går det ens? Och vad skulle man i så fall byta till. Tål att tänkas på.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är ocksåtrött på det här men jag kollade upp olika portaler, startade en blogg i varje typ och var inte nöjd.
Jag tror man kan flytta med inlägg i alla fall.
Men på Wordpress kan du inte få med tiden då inlägget skrevs eller göra egen design om du inte payar.
På blogspot är designmöjligheterna små, du kan ändra header.
På tumblr kan ingen kommentera.

Vet inte om det finns så många fler?

Svar: Bloggspace - har jag haft förut och det krånglade som fan. När jag hade det visserligen för flera år sedan kunde du bara ha en bild / inlägg.Bloggplatsen - har jag ingen erfarenhet av.
Men nej, ger nog detta ett tag till men blogglusten ligger ju inte på topp direkt.
Camilla Dahlstedt

2012-08-12 @ 22:44:02
URL: http://Empolie.Blogg.se
Postat av: Emelie

Plus att blogspot är så där jobbig när man läser från mobil, det blir annat utseende.

2012-08-12 @ 22:44:54
URL: http://Empolie.Blogg.se
Postat av: Carola

Håller med du! Fattar inte hur man kan göra så dåligt ifrån sig som en stor blogg portal som blogg.se
Tycker det suger att blogga nu, hoppas ni hade skoj på kolmården iaf! Puss puss

Svar: Nej, jag fattar inte heller. Och hur svårt är det att uppdatera appen så att radbytena fungerer igen som det faktiskt gjort en gång förut? Nej, Man får inte jättelust att blogga direkt. Det enda positiva är väl denna svarsfunktion. Fast man får ju inte på något sätt någon notis om att man fått ett svar på sin kommentar.. Jaja.. Puss på dig med!! :)
Camilla Dahlstedt

2012-08-12 @ 23:13:22
URL: http://carolalola.blogg.se
Postat av: Emelie

Jo man får notis om att man fått svar. Iaf om man har blogg.se :) det ligger under nya kommentarer sen trycker man svar till mig :)

Angående radbyten har det fungerat för mig igen nu tror jag, trots att jag inte gjort en uppdatering (vad jag minns)

Svar: Haha. Vad bra. Nu fungerar det ju! Nu vill jag bara att de ändrar så man kan centrera/höger/vänster justera kolumnerna i appen också. Aldrig nöjd!
Camilla Dahlstedt

2012-08-13 @ 20:51:20
URL: http://Empolie.Blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0