Sovmorgon!

Denna morgon startar lite bättre än gårdagens.
Adrian bestämmer sig för att sova länge. Han sover än och klockan är 8:45. Otroligt, jag tror inte det hänt någonsin i hans 11 månader långa liv.

Kan jag sova då? Nej, jag vaknade för 45 minuter sedan men det är ju bara så skönt att ligga och dra sig i lugn och ro. Nu börjar det suga rejält i frukost-tarmen så grabbarna får gärna vakna snart. Går jag upp och stökar i köket så väcker jag dem. Det vore kul om Adrian får vakna själv så jag ser hur länge han tänker sova.

Idag är det lördag. Inga planer på agendan. Jag vill hitta på något. Frågan är bara vad.
Vi (Jimmy) har massor att pyssla med inför husdränering i slutet på september. Frågan är om vi kommer få någon tomt kvar överhuvudtaget efter det. Det ska grävas upp en ca 1-1,5 meter bred, 2 meter djup vall runt hela huset. Det kommer att komma hit en grävmaskin modell 15000 kg så den lär ju förstöra allt i sin framfart. Plus att vi måste riva både staket och kapa träd för att den ska komma fram. Kul. Jättekul! Ska dock bli väldigt skönt när det är klart. Slippa fukt i källaren.

Nä. Nu tänker i alla fall jag gå upp.

Såhär söt bebis har vi just nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0