Ont i magen!!

Hur ont kan det egentligen göra när det växer i magen? Klockan är halv tre på natten och jag kan inte sova för det gör skitont. Jag har hört flera som nästan fått mer "växtvärk" ju fler barn de fått. Är det en slump eller ligger det nåt i det? Visst har jag haft ont förut men aldrig såhär. Tycker livmodern borde vara slapp som en disktrasa när det är fjärde barnet och dessutom inte så längesedan sist. Tur att jag har sett det lilla livet. Annars hade jag varit övertygad om att nåt vore galet. Nu får jag väl fortsätta tro att det växer.

Att jag dessutom ligger mellan två killar i en 160 säng - En minivariant som sparkas i ryggen och ska ligga nära, en större variant som snarkar och låter illa gör det definitivt inte heller lätt att sova. Tänk om någon liten Fis ville sova hela natten i sin säng snart..


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag hade skitont med båda, fast mer med Elias faktiskt.. hoppas det snart släpper för dig!

2012-08-04 @ 10:44:23
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Magen växer med en väldig fart så tycker inte det är så konstigt. ;) hoppas iaf att det ger med sig snart babe! Snart vill nog fisen bara sova o sin säng. :D
Kram & tack för senast! ❤

2012-08-04 @ 15:09:38
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0