Om ca 28 veckor..

Nyss slog det mig. Fan!! Jag ska föda barn igen. Panik!

Under Adrians graviditet gick jag på Klara-samtal pga förlossningsrädsla. Sen gick hans förlossning över allas förväntningar. Snabbt, smidigt och smärtsamt javisst. Men 100 gånger bättre än de andra två och efteråt var jag piggare och fräschare än på länge innan. Jag kände mig lyckligast på hela jorden vilket var dn ny känsla för mig så tätt inpå en förlossning. Åkte ju till och med hem efter 6 timmar.

Men ändå. Nu börjar jag bli RÄDD igen! Why?? Det gick ju så bra sist.

Bort bort med negativa tankar nu och in med positiva. Ja, Camilla. Det kommer bara säga plopp så är det klart. Snabbt och smärtfritt. Det bestämmer jag nu!


Kommentarer
Postat av: jessamy

dET KOMMER gå jättebra. MEn förstår din känsla helt och hållet.

2012-08-21 @ 19:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0