Mår skumt.

Äckelvarning!!
Senaste dagarana har jag känt mig helt slut. Häromdagen extrem huvudvärk, igår så trött så jag knappt kunde hålla mig vaken och imorse mådde jag bra. Åt frukost i godan ro. Matade Adrian. Helt plötsligt från ingenstans utan att ens må illa så kräktes jag. Hann inte ens in på toan. Jimmys kommentar var "Oj ?!" Ja. Oj, var ungefär vad jag tänkte också. Mådde aldrig illa heller. Jättekonstigt. Vet att jag kunde få såhär när jag väntade Bella också så det kanske är en tjej den här gången då.. Men tror nog på en kille ändå.
 
Nu är jag återigen tröttare än tröttast och så jäkla matt i hela kroppen.Önskar jag fick krypa ner under ett täcke i soffan framför en bra film.
Ändå dras jag med tankar och undrar om bebisen lever ens. Inte känt den nåt mer sen förra fredagen. Om det nu var den, men jag var väldigt säker då. Tycker bollen i magen jag känt ett bra tag nu varit lika stor jättelänge. Men det hör väl till att oroa sig när man är gravid.  
 
Har varit väldigt dålig på att skriva senaste dagarna men när jag går hemma själv med Adrian och det inte händer så mycket så känns det inte som att jag har så mycket att förtälja. 
 
Bella kommer hit varje dag efter skolan då hennes skolskjuts inte kommit igång än. Så får hennes pappa hämta henne här. Nu är det dessutom bestämt att vi ska skippa taxin och hon ska åka buss hem själv istället. För att hon ska kunna gå på fritids. Annars så kommer taxin och kör hem henne direkt när skolan slutar.  Känns lite konstigt att hon är så stor så hon ska åka buss själv men hon vill det själv så jag får väl helt enkelt insé läget att hon inte är någon lite tjej längre.
 
Nej, jag ska kasta mig på soffan igen och passa på att softa medan minifisen sover.  Bella kollar på nåt skräp på tvn. Jag hatar hatar hatar dubbade barnprogram! Fruktansvärt.
 
Ciao ciao!!
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Meeeen va skumt! ? Va jobbigt för dig! Hoppas det inte händer fler gånger babe! Jag har fått känslan av att det är en flicka, men som sagt, det visar sig! :)
Saknar dig bamsing! Hoppas vi kan få ihop det & ses snart!?
Stooor kram!

2012-08-30 @ 18:49:16
URL: http://carolalola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0