Nu sitter vi.

När säger man egentligen att barnet kan sitta?
Adrian har setat relativt stadigt ett bra tag men absolut inte så att vi vågat lämna honom utan kuddar eller att man är beredd på ett fall.

Nu vill jag nog säga att han kan sitta kortare stunder själv. Visst faller han efter ett tag. Men det är oftast för han vill nå något.




Usch så han ser ut runt munnen. Undrar vad det beror på? Tror det beror på all saliv som rinner ur munnen på honom hela tiden.
I skrivandets stund har han tippat över på magen och ligger och kryptränar. Det låter som att det är riktigt ansträngande :) Än så länge tar han sig ingenstans krypandes men rulla går lika bra.

Idag flyger min pappa till USA i tre månader för att jobba. Det kommer kännas konstigt att inte kunna ringa när man vill om man behöver fråga något eller så. Skype finns ju, men de ligger 6 timmar efter dit han ska. Men men. 3 månader går ju fort. På gott och ont.

Nu laddar vi för babysim. Jag hoppas att Adrian är mer taggad för det än vad jag är idag.


Kommentarer
Postat av: Carola

Stora duktiga Adrian! Så ser Faktiskt Noel ut ibland runt munnen. Massa dreggel & kanske ha nävarna i munnen konstant gör det så.

Puss

2012-04-16 @ 20:20:51
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0