Jimmys födelsedag.

Då var denna dagen snart till ända. Jimmys födelsedag. Min mor och mina bröder har varit här på fika. cupcakesarna vart faktiskt jättegoda om jag får säga det själv.
Mamma fick paket eftersom hon fyllde år i tisdags. Themuggar, the och ett örngott som det stod Världens Bästa Mamma på. Även Jimmy fick faktiskt ett litet paket. En mugg med lite olika kärleksförklaringar på :) Han fick också tre teckningar av Linus. En på Titanic när hon krockade med isberget. En på Estonia med öppet bogvisir och en på Wasaskeppet. Han är lite fascinerad av båtar nu, haha. Undrar dock om han vill varna Jimmy för att åka båt?

Ikväll sover ungarna på köksgolvet. :) De ville bygga en koja och sova i och det bästa vi kom på var att göra en under köksbordet. Så nu sover de båda där under på Linus bäddmadrass. Vilka ideer. Tacka vet jag min egen säng som jag ska gå och krascha i nu. Är galet trött och börjar få ont i halsen. Hoppas inte Adrian smittat mig med nåt skit nu. Han är jättesnorig stackarn. Tacka gudarna för Nezeril så han kan få till natten i alla fall.

Bjuder på en bild på Linus enkla men tydliga Titanic-teckning och kojbohaget. God natt!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0