Jag kommer att bli sinnessjuk.

Usch. Detta tär på mitt psyke. Jag är så jäkla äcklad. Det kryper och kliar på mig hela tiden och jag är hela tiden orolig att jag ska hitta en loppa på mig igen. Vi har tack och lov inte sett några flera men jag kan inte släppa det. Får jag flera bett inatt så ringer vi Anticimex imorgon. Nu har vi försökt i snart 2 veckor utan resultat. 
Jag kommer bli sinnessjuk. På riktigt!!
Jag fick i alla fall inga nya bett hos mor och far inatt. Så skönt.

Nu lyckades jag trycka bort all text jag skrivit förutom det ovan. Hur förbannad kan man bli.. *suck*

Just nu håller vi allvarligt på att funderar på om vi måste omplacera Elliot. Men hur lätt är det med en katt? Han behöver komma någonstans där han kan få vara ute mycket. På landet vore nåt.
De har ju börjat få gå ut lite igen fast mindre än innan men tydligen så sitter han på folks bilar och det gillas inte. Ännu en granne har klagat. Vänligt, så inga sura miner eller så. Så nu har de båda två totalt gåutförbud så det är 2 djupt olyckliga katter här hemma. Detta går inte. De är på helspänn hela tiden. Framförallt Elliot. Tycker synd om honom. Så fort man rör sig så rycker han till och springer till dörren. Gapar och jamar så man blir tokig. Man kan inte öppna ytterdörren utan att behöva stänga in dem först för annars drar de som blixten. Det är liksom inte så lätt om ungarna är ute och leker. Det springs en hel del in och ut då, och man kan ju inte behöva ha katterna instängda så fort barnen vill vara ute och leka. Elliot är inte dum nämligen. Han sitter vid dörren och väntar. Jaja.. svårt det här :/

Nu ska jag se på En stark resa med Morga och Ola-Conny. I brist på annat. Så dåligt så det är bra. Kan man vara så blåsta som de verkar vara, eller spelar de?



 


Kommentarer
Postat av: Carola

Lider verkligen med er! Tyvärr är kattloppor så svåra att bli av med.. :( hoppas det löser sig till det bästa för er!

Ses nåt snart! Krram

2012-04-09 @ 20:41:43
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0