Grattis mor!

 

Idag fyller min kära mor 55 år. Stort grattis till henne. Tyvärr har vi inte kalasat då hon sa ifrån sig sånt idag men vi får väl kanske fira dubbelt på lördag när Jimmy fyller år.
Bella och Jimmy har i alla fall bakat ikväll. Vart visserligen mest fiasko men tror de hade kul en stund i alla fall. Linus ville hellre se på film. Smurfarna är heta saker tydligen!

Dagen har jag och Adrian spenderat på Öppna förskolan där de hade sopplunch och loppis idag. Vi (jag) fyndade 2 par byxor och en body till honom för sammanlagt 50 kr. Lagom tycker jag :) Det är snart dags att gå upp till strl 74 så kläder behövs det.

Jag håller på att bli tokig! Får ingen jävla rutin på Lillemans läggning på kvällarna. Inte dagarna heller förvisso. Han sover lite närsom vilket resulterar i att han somnar för natten allt mellan 19 o 22 ungefär. Sin säng vägrar han totalt. Helst ska han somna i mitt knä ammandes. Jag kommer få amma tills han tar studenten.
Ikväll lyckades jag få honom att somna nu nyss utan tutte men nära mig i vår säng. Skrikfest deluxe tills han somnade av utmattning. Känner mig hemsk. :(

 


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Camilla!



Tack så mycket för gratulationen, fast jag inte såg den förrän idag, när jag fick för mig att kika in på bloggen :)



Kram mor

2012-04-18 @ 13:22:43
Postat av: Carola

Jag har kanske lite kläder i 74. Hans sovrutiner kommer igång när du minst anar det!

Grattis Gunilla!

Kram

2012-04-18 @ 20:21:50
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0