Ett sms-inlägg medan sonen hänger i tutten...

img_2274 (MMS)

Bebis myser hos storasyster.  Adrian vill äta 80% av sin vakna tid och resterande 20 % bli buren. Sova gör man också bäst på mamma, gärna med Tutten i munnen för napp vägras. Natten som var innebar sömn mellan 00-03 ca. Sen stånk o gnäll minst en gång i kvarten fram tills morgonen. Lite knorrig i magen antagligen då han äter som en häst. BVC-besöket igår visade 500 g upp på 8 dagar, så nu väger han 4160 gram. Stora killen.  Jag känner mig liite låst, därav min bloggfrånvaro. Det jobbigaste är att vår digitalbox fungerade i 6 dagar så vi är utan tv igen. Jag blir tokig. Tvn är min bästa vän. Speciellt när jag sitter i soffan o ammar titt som tätt. I morgon åker Jimmy iväg i 4 dagar. Det kräks jag på :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0