Trött!!

Varför måste vi vara vakna flera timmar runt 4 varje natt för? Jag är så sjuukt trött. Igår somnade ju Liten runt 20 och jag gjorde misstaget att inte gå och lägga mig som jag brukar när han somnat. Visste ju inte att han tänkt sova för natten så tidigt. Sen vill man ju kunna leva ett någorlunda normalt liv trots att man har en liten bebis. Kunna vara vaken till 22 åtminstonde. I alla fall nån gång ibland.

La mig runt 22 igår med ena tutten sprängfull o värkande. Försökte få honom att äta men icke. Här sov vi. Lyckades somna trots den onda tutten runt halv 1 o ca 01:10.. DÅ var vi hungriga o mamman supertrött. Han åt o sov väl till runt 4. Åt igen o här är vi nu.. 05:18

Sa jag att jag är trött?


Kommentarer
Postat av: jessamy

Vet hur det är. Strunta i att leva ett normalt liv :L) Det hinner du sen :) Jag lägger mig oftast senast nio :L)

2011-10-14 @ 07:57:54
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Carola

Kramar!

2011-10-14 @ 12:21:48
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0