Tandläkaren.

Idag ska jag till tandläkaren igen. Känns som jag sprungit där alldeles för mycket i år. Idag ska vi bara göra en vanlig undersökning och ta röntgenbilder. Jag tog ju aldrig några när jag var där i januari då jag var nygravid och inte ville riskera nåt. Hade vi gjort det hade mitt hål som ledde till rotfyllning upptäckts. Surt. Men men. Nu vill jag iaf se så jag inte har några fler hål som ligger och växer. Ont har jag inte av nåt men det slog bara till pang bom sist. Rotfylla vill jag aldrig mer göra.

Vad gör Adrian då när jag ska iväg tidigt? Jo. Slår sovrekord. Sov 21:30-05:40. Åt och somnade om och sover än nu kl 8. Pumpade ur lite igår så de skulle ha. Min ena tutte är gaanska full nu. Är det inte typiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0