Onsdag.

Idag är det onsdag och den här veckan har verkligen rusat fram. 2 dagar kvar till helg. Skönt. Jag är redan less på allt åkande till och från skolan och då har jag ändå inte behövt åka tidigt än då Bella är hemma från skolan. Haha. Hoppas på att vi får en lösning på det snart. Ska sätta mig o prata med Bellas far någon dag om skolbyte.


Denna vecka har jag varit duktig och inte druckit en droppe cola och inte ätit nåt onyttigt direkt. Ska försöka hålla mig till helgerna. Tänker inte starta nån bantningshysteri utan mer FÖRSÖKA tänka på vad jag stoppar i mig och hur ofta. Sen komma ut och gå en gång om dagen men det har blivit dåligt med det denna vecka när Bus är hemma. Dra en vända på crosstrainern ikväll kanske. Adrian är ju helt hopplös på att sova själv på dagen så det är svårt när man är själv hemma.

Annars då? Jo. Mor kommer nog över i kväll efter att Bella ringt henne och gråtit ut idag för jag var så dum. Haha. Hon ville flytta hem till mormor och morfar. Allt pga att vi ska ta bort airbagen i min bil så Adrian får flytta fram. Då kommer ju inte hon kunna sitta där och oj oj så hemsk mamma jag är då. Men jag vill ha lite mer koll på honom när jag åker in till skolan o så. Han kanske skulle gilla bilåkandet mer om han såg mig. Så när bilen ska servas ryker airbaTgen fram.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha,åh - det är inte lätt att vara liten och bli undanskuffad av lillebror :)

2011-11-17 @ 10:08:48
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Emp

Nämen sicken tur du gav dig till känna så jag kan läsa din blogg med :D Du har dig en rejäl bit bebis du med ser jag!



I en av våra bilar har vi ingen airbag fram men den andra tog vi inte bort den i, frågade när vi servade i augusti men det skulle kosta >1000 spänn. Tyckte det var lite mycket.

Blev en spegel istället ;)

2011-11-21 @ 00:23:29
URL: http://empolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0