Mysigt.

Åh vad jag tycker att det är mysigt när man får sätta upp ljusstakar och mysiga gardiner såhär till 1.a advent. Lite snö och några minusgrader skulle ju vara som grädde på moset. Men det får vi visst vänta på.

Vi har lite grejer att pula med ikväll. Jag ska sätta mig och slå in två st blomkrukor i ugnsfolie och röda band. De är rosa just nu och passar inte så bra ihop med julgardinerna. Jag gjorde så förra året och de blev faktiskt riktigt fina. 
Jimmy ska dra lite skarvsladdar och grejs så vi får ström till vår jättestjärna ute på den inglasade altanen. Jimmy blir som ett barn på julafton. Om han fick som han ville skulle vi nog ha en flera meter stor stjärna därute. Störst går först tydligen :) Myspys! December är nog en av årets bästa månader tycker jag.

Ikväll blir det nog Så mycket bättre och massa goodis. För idag är det lördag och då får man äta godis, det vet väl alla.

Idag var vi och handlade på maxi här på Erikslund. Vi körde självscanning som vanligt och åkte på avstämning. Idag av alla dagar. Det var sjukt mycket folk och till och med personalen tyckte att det var drygt med avstämningar när de bara ville att allt skulle flyta på. Tror ni att vi klarade oss prickfritt? Nix. Vi hade glömt scanna in blöjorna. Så pinsamt. Men kassörskan bara skrattade och sa att det var så lätt hänt. Undrar hur många gånger man glömt att scanna in saker när man inte åkt på avstämning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0