Händelserik vecka.

 

Jag som aldrig brukar ha nåt att göra när Jimmy jobbar kväll har massa grejer att pyssla med denna vecka.

Imorse var jag på återbesök hos Klarabarnmorskan där jag gick pga förlossningsrädslan jag hade. Det är alltid kul att få prata om sin förlossning och vi var väl rörande överens om att jag fick revansch nu tredje och mest troligt sista gången jag födde barn. Ser tillbaka med glädje och lite sorg att det inte känts så bra efter de första två barnen.

Sen for jag hem en sväng och sen vidare mot Bjurhovda (som alltid kommer kännas som hemma tror jag) och mötte upp Linnea för en promenad och eftermiddagshäng hemma hos henne. Adrian har sovit sig igenom i princip hela eftermiddagen.

Vid 16 mötte jag upp Dennis för utvecklingssamtal på Linus skola. Han sköter sig fint vår stora kille.

Imorgon ska jag till tandplågaren igen och laga det lilla hålet jag hade. Känns så ovärt att betala för nåt man inte har problem av men lika bra att få det gjort.

Sen på em/kvällen ska jag hem till Emma. En gammal kompis jag inte träffat på.. Hm 4 år kanske?! Hon bor faktiskt här i Skultuna så det ska bli roligt.

Torsdag ska jag hem till Carola och umgås med henne. Snacka massa skit :)

Sen på fredagen ska jag väl försöka få till lite adventsmys här hemma.

Massa saker att göra. Just the way I like it!!

Idag blir Lilleman 10 veckor. Här är han bara några timmar gammal. Åh.. det går för fort!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Carola

Låter som en trevlig vecka. Trevligast imorgon dock! Ska bli kul att ses! Kram

2011-11-23 @ 15:04:06
URL: http://carolalola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0