Rhodos.

Nu är i hemma igen från semestern. Har haft det jätteskönt. 7 dagars poolhäng i princip med maten serverad. Ungarna var inte jättesugna på att gå runt och titta i stan och så, och ska ärligheten fram var inte jag det heller. Speciellt inte efter andra morgonen då jag halkade i en blöt marmortrapp och gjorde illa mig som fan i skinkan. Har ett blåmärke där nu som är större än störst.

Här kommer en bildbomb:


Kidsen spanar in havet.






























Utsikten från vår balkong.


Varje kväll var det underhållning med kids disco bland annat. Nemo kom på besök och Linus var lyrisk.


Kramas med Nemo :)




All inclusuve glassen var god. :)


Mina armar hade verkligen fått nog av sol, därav handduken.

Ja, bilder säger mer än ord.
Maten var god och allt utom stenhårda sängar var hur bra som helst. :)
Längtade verkligen hem sista dagarna. Gravid och trött som man är var det verkligen underbart att få kliva innanför dörrarna hemma igen. Men psyket har samlat lite krafter i alla fall.

Borta bra men hemma bäst!








Kommentarer
Postat av: Carola

Vilka fina bilder babe! Ni ser verkligen ut att ha det så bra!

Men som sagt borta bra men hemma bäst!

Bara vår tripp gjorde mig piggare & bättre till mods!

Hoppas vi kan ses snart! Saknar dig!

Pusskram

2011-05-10 @ 20:50:51
Postat av: Erika

Vad härligt det ser ut! Jättefina bilder. Fotot på Bella i klänning på stenstranden är såå himla fint!

2011-05-12 @ 08:38:24
URL: http://mammins.blogg.se/
Postat av: Sanna Juhlin

Vilka härliga semesterbilder! Men är du gravid???? Grattis!!!

Och vad dina barn växer - man märker det då det är så sällan man kikar in hos dig.

Kram!

2011-05-12 @ 12:45:57
URL: http://www.sannamarie.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0